Działanie systemu

Istotą systemu jest przejąć połączenie od pacjenta i pozyskać od niego informacje, w jakiej sprawie dzwoni, a następnie, jeśli taka będzie jego intencja, oddzwonić do niego w preferowanej przez niego godzinie lub wolnym czasie rejestratorki.

Usprawnienie procesu rejestracji

  • kiedy rejestratorka oddzwania do pacjenta to jej rozmowa trwa przeciętnie 30% krócej
  • rozmowa jest obarczona jest mniejszym niepokojem, bo znany jest jej temat
  • wszystkie nieodebrane przez rejestratorkę połączenia zostają odebrane przez nasz system
  • dzięki systemowi można priorytetyzować połączenia i tym samym lepiej zarządzać kalendarzem wizyt
  • system pracuje 24/7, zwiększając dostęp pacjentów do placówki
  • jesteś zawsze na bieżąco z sytuacją w Twojej telefonicznej rejestracji dzięki raportom z systemu

Wygoda dla pacjentów

Kontakt rejestratorki jest ukierunkowany na znany cel, dzięki czemu rejestratorka może zawczasu się do niej przygotować (sprawdzić PIN do recepty, dowiedzieć coś od lekarza, sprawdzić w dokumentacji)
Rozmowa rejestratorki lepiej odpowiada na potrzeby pacjenta, więc wzrasta poziom jego satysfakcji z jakości obsługi
Dzięki systemowi o 40% przyspieszamy tempo załatwianej sprawy
Numery VIP - pacjenci mogą skorzystać z tej usługi, dzięki czemu otrzymują pierwszeństwo w kolejce

Kontakt

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Agnieszka Walczyk

Biuro

Piotr Piegdoń

Dział sprzedaży

Patrycja Ociepka

Dział sprzedaży